Levering

Levering


Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bliver min ordre sendt?
Når din ordre er sendt fra vores lager, modtager du et sporingsnummer fra fragtfirmaet samt en beregnet leveringsdato. Fragtfirmaet vil forsøge at levere din ordre to gange, før den returneres til os. Hvis du har spørgsmål vedrørende leveringen, eller hvis du ikke har modtaget information om din ordre/levering, bedes du kontakte vores kundeservice.

Kontaktinformation til kundeservice: +46 (0)40 - 668 81 78 eller info@artglassvista.com – vi står klar til at hjælpe dig.

Hvor lang er leveringstiden?
Vi afsender normalt alle ordrer inden for 1-2 arbejdsdage, og levering sker typisk inden for 2-8 arbejdsdage til de fleste lande. For et mere præcist leveringstidspunkt, kontakt venligst vores kundeservice.

Hvilke fragtmuligheder tilbyder I?
I Sverige anvender vi DB Schenker, DHL eller BudBee og leverer til din hjemmeadresse eller nærmeste udleveringssted.
Til resten af verden benytter vi FedEx.

Hvilke lande sender I til?
Vi sender pakker til hele verden. Se nedenfor for specifikke oplysninger.

Vi sender ikke til postboks-adresser!