Møbler
Glasvarer & borddækning
Log ind
Ombytning og reklamationer
30 dages åbent køb
Du har altid 30 dages åbent køb. Det betyder, at du kan returnere varen inden for 30 dage efter levering og få det beløb, du har betalt, tilbage. Varen skal være i uændret stand, dvs. den må ikke være brugt, men du må naturligvis have pakket den op og kontrolleret den forsigtigt. Varen skal returneres i sin originalemballage, og det er vigtigt, at varen returneres til os i uskadt stand.
Vi kan sørge for returforsendelse på en sikker måde til en fast pris af 99 SEK inden for Sverige.
Ved brug af fortrydelsesretten, kontakt venligst vores kundeservice via e-mail, så vi kan oprette en sag: info@artglassvista.com
Hvis du returnerer varen selv
Returadressen er:
ArtGlassVista, Lockarps kyrkoväg 29A, 23841 Oxie, Sverige
Vi har ikke mulighed for at afhente returpakker hos pakkeshops – returneringen skal sendes direkte til os!
Ombytning
Hvis du har bestilt forkert eller ønsker at bytte til en anden vare, skal du blot bestille den ønskede vare via hjemmesiden og returnere den tidligere vare/ordre. Vi behandler din returnering og nye ordre som to separate sager. Det er vigtigt, at varen returneres uskadt og i originalemballage med eventuelle mærkater og manualer. Brug ikke originalemballagen som ydre emballage, da den kan blive beskadiget, og returneringen dermed ikke kan godkendes.
Pak din retur omhyggeligt – du er velkommen til at genbruge emballagen, som produktet oprindeligt blev leveret i. Når vi har modtaget varen, vil vores kundeservice kontakte dig.
Reklamation / fejl ved levering
Hvis der er sket en fejl med din bestilling, levering, eller hvis en vare er beskadiget eller mangler, skal du kontakte vores kundeservice via e-mail: info@artglassvista.com
Vi har ikke mulighed for at afhente returpakker hos pakkeshops – returneringen skal sendes direkte til os!
Husk, at du skal sende besked inden for rimelig tid efter, at du har opdaget eller burde have opdaget fejlen. Meddelelser sendt inden for to måneder efter, at du har opdaget en fejl på en vare, anses altid for at være sendt rettidigt.
Ved reklamationer anvendes den danske købelov. Se mere på www.forbrug.dk.